fbpx

Soki
Lifeberry


Borówka Amerykańska


Owoce borówki, choć mają niewiele kalorii, to zawierają wiele witamin — A, B, C, E, PP, a także cynk, potas, selen, miedź, magnez, żelazo, wapń, kwas foliowy, oraz flawonoidy i antocyjany będące silnymi przeciwutleniaczami. Wartości odżywcze zawarte w owocach borówki amerykańskiej mogą korzystnie regulować działanie układu nerwowego i krwionośnego, a także narządu wzroku. Podczas produkcji borówkowego soku przecierowego wykorzystywane są całe owoce, dlatego gotowy produkt cechuje duża zawartość naturalnego błonnika, który może pozytywnie wpływać na układ pokarmowy. Regularne picie zdrowych soków to jeden z naturalnych sposobów wspierania układu odpornościowego. Idealnie sprawdzi się jako dodatek do jogurtu naturalnego, ulubionej owsianki oraz jako owocowa baza mięsnych sosów.

SKŁAD
Borówka Amerykańska 100 %
Stopień kwasowości: słodki
Źródło danych:: USDA National Nutrient Database for Standard Reference


Borówka - malina


Przez wiele miesięcy czekamy na słodycz sezonowych owoców, które w swoim smaku skrywają wspomnienie lata. Przecierowy sok borówkowo-malinowy to zdecydowanie kwintesencja fuzji wakacyjnych aromatów. Ze względu na wykorzystanie całych owoców cechuje go wysoka zawartość naturalnego błonnika pokarmowego oraz witaminy C. Maliny zawierają cenne barwniki - antocyjany, które mogą wzmacniać naczynia krwionośne, zapobiegać infekcjom, a także wspierać układ odpornościowy. Jedna porcja soku zawiera aż 95 mg antocyjanów będących antyoksydantami, nadających soku wyjątkową barwę w pełni naturalny sposób.

SKŁAD
Borówka Amerykańska 65 %
Malina 35 %
Stopień kwasowości: słodko – kwaśny
Źródło danych:: USDA National Nutrient Database for Standard Reference


Borówka - truskawka


Połączenie przecierowego soku borówkowego i truskawkowego w jednakowych proporcjach, to idealny sposób na utrwalenie smaku letnich owoców, zachowując witaminy i minerały w nich zawarte. Ten niepowtarzalny słodkokwaśny smak zapewni orzeźwienie i idealnie sprawdzi się jako zdrowa przekąska w ciągu dnia. Dostarcz swojemu organizmowi naturalną dawkę błonnika pochodzącego wprost z owoców. Duża zawartość witamin C, B1, B2 i PP to naturalne wsparcie dla pięknej skóry i paznokci, natomiast duża dawka żelaza korzystnie wpływa na układ krwionośny.

SKŁAD
Borówka Amerykańska 50 %
Truskawka 50 %
Stopień kwasowości: słodko – kwaśny
Źródło danych:: USDA National Nutrient Database for Standard Reference


Borówka - jabłko


Borówkowo - jabłkowy sok przecierowy idealnie sprawdzi się jako drugie śniadanie lub pożywna przekąska. Wysoka zawartość błonnika pokarmowego w obu owocach daje uczucie sytości przez wiele godzin. Owoce borówki amerykańskiej zawierają wiele witamin — A, B, C, E, PP, a także cynk, potas, selen, miedź, magnez, żelazo, wapń, kwas foliowy, oraz flawonoidy i antocyjany będące silnymi przeciwutleniaczami. W połączeniu z witaminami C, E, K zawartymi w jabłkach tworzą koktajl pełen substancji mogących wspomóc funkcjonowanie organizmu. Ze względu na swój słodki smak, sok ten będzie dobrym wyborem między innymi dla dzieci w każdym wieku.

SKŁAD
Borówka Amerykańska 60 %
Jabłko 40 %
Stopień kwasowości: słodki
Źródło danych:: USDA National Nutrient Database for Standard Reference


Borówka - porzeczka


Owoce czarnej porzeczki od lat cenione są ze względu na wysoką zawartość antyoksydantów. W połączeniu ze słodkimi borówkami amerykańskimi tworzą oryginalny i niepowtarzalny smak, będąc skarbnicą witaminy C i A, które mogą korzystnie regulować funkcjonowanie układu odpornościowego, krwionośnego i narządu wzroku. Ważną zaletą tego soku przecierowego jest wysoka zawartość witamin, minerałów oraz naturalnego błonnika pokarmowego, który może pozytywnie wpływać na układ pokarmowy.

SKŁAD
Borówka Amerykańska 70 %
Porzeczka 30 %
Stopień kwasowości: kwaśny
Źródło danych:: USDA National Nutrient Database for Standard Reference


Żurawina


Owoce żurawiny znane są z wysokiej zawartości witamin B1, B2, B6, C, E, a także karotenu, potasu, fosforu, wapnia, magnezu, jodu, żelaza. Związki te mają działanie antybakteryjne i przeciwgrzybicze, dlatego warto spożywać je podczas infekcji, by wspomóc ich leczenie oraz profilaktycznie, aby zapobiec ich nawrotom. Wartości odżywcze zawarte w żurawinie korzystnie regulują pracę układu moczowego i krwionośnego oraz zmniejszają ryzyko chorób serca. Sok żurawinowy jest źródłem naturalnych przeciwutleniaczy mających bardzo pozytywny wpływ na organizm. Ze względu na swój oryginalny smak idealnie sprawdzą się jako baza do wytrawnych sosów.

SKŁAD
Żurawina 100 %
Stopień kwasowości: bardzo kwaśny
Źródło danych:: USDA National Nutrient Database for Standard Reference


Malina


Przywołaj wspomnienie ciepłych, wakacyjnych dni smakiem malinowego soku przecierowego zamkniętego w ekologicznej, szklanej butelce. Soczyste owoce rosnące w promieniach słońca to bogactwo naturalnych witamin i minerałów poprawiających pracę układu odpornościowego i krwionośnego. Wysoka zawartość przeciwutleniaczy zawartych w tych małych owocach może wspomóc ochronę organizmu przed infekcjami. Owoce malin są źródłem witaminy C, betakarotenu, witamin E, B1, B2, B6, potasu, wapnia, fosforu, kwasów organicznych, antyoksydantów i flawonoidów.

SKŁAD
Malina 100 %
Stopień kwasowości: kwaśny
Źródło danych:: USDA National Nutrient Database for Standard Reference


Porzeczka


Owoce czarnej porzeczki od wielu lat uznawane są za bogactwo witamin. Nasze babcie chcąc zachować ich cenne właściwości, robiły z nich galaretki i dżemy, które dzięki pasteryzacji mogły urozmaicić zimowe posiłki, jednocześnie wzmacniając odporność. Dzisiaj przecierowe soki porzeczkowe można pić przez cały rok, dostarczając swojemu organizmowi minerały oraz błonnik. 100 ml soku przecierowego zawiera jedynie 16 kalorii i aż 106 mg witaminy C, dlatego idealnie sprawdzi się jako zdrowa przekąska między innymi w okresie jesienno-zimowym. Dodatkowo znajdują się w nim witaminy: C, B1, B2, B6, B9, D, PP, A, E, K, pektyny, garbniki beta-karoten, żelazo, potas, wapń, magnez, miedź, fosfor, sód, cynk, kwasy organiczne, luteinę, kwas foliowy i flawonoidy. Owoce czarnej porzeczki są więc skarbnicą wartości odżywczych, które mogą pozytywnie wspierać odporność, układ krążenia i wzrok, a także neutralizować dolegliwości układu pokarmowego i moczowego.

SKŁAD
Porzeczka 100 %
Stopień kwasowości: bardzo kwaśny
Źródło danych:: USDA National Nutrient Database for Standard Reference


Jeżyna


Jeżyny są cennym źródłem silnych przeciwutleniaczy neutralizujących wolne rodniki przyczyniające się do powstawania komórek nowotworowych. Duża zawartość witamin C i E sprawia, że te małe owoce od lat doceniane są w walce z przeziębieniem, infekcjami i obniżoną odpornością. Witamina K, wapń i magnez wspomagają układ kostny. Ponadto, jeżyny są polecane dla osób na diecie odchudzającej ze względu na niską kaloryczność oraz bogate źródło pektyn - błonnika dającego uczucie sytości.

SKŁAD
Jeżyna 100 %
Stopień kwasowości: kwaśny
Źródło danych:: USDA National Nutrient Database for Standard Reference

Kup online