Data publikacji Regulaminu Sklepu: 30.01.2019
Niniejszy Regulamin określa warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej na stronie internetowej pod adresem www.lifeberry.pl oraz określa zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Arkadiusza Leguckiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Legucin.
§1. Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy prowadzony jest przez Arkadiusza Leguckiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Legucin, z siedzibą w Głudnej (Głudna 29, 05-620 Błędów), wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posługujący się numerem NIP: 797-171-05-87, REGON: 672897685.
Dane kontaktowe:
Lifeberry Arkadiusz Legucki
Głudna 29
05-620 Błędów
Adres poczty elektronicznej sklepu internetowego: sklep@lifeberry.pl
Godziny pracy Biura Obsługi Klienta: 8:00 - 16:00 w dni robocze.
2. Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyte są wymienione poniżej terminy należy przez nie rozumieć:
-
Sprzedawca, Producent – Arkadiusz Legucki prowadzący działalność gospodarcza pod firmą Legucin pod adresem Głudna 29, 05-620 Błędów, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posługujący się numerem NIP: 797-171-05-87, REGON: 672897685.
-
Sklep, Serwis – sklep internetowy Lifeberry, prowadzony przez Sprzedawcę pod domeną http://www.lifeberry.pl.
-
Strona Internetowa - oznacza stronę internetową, pod którą Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, działające w domenie http://www.lifeberry.pl
-
Klient – pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna bądź jednostka organizacyjna nie posiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje osobowość prawną.
-
Konsument – Klient będący osobą fizyczną i dokonujący lub zamierzający dokonać czynności prawnej za pośrednictwem Sklepu niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową;
-
Regulamin – niniejszy dokument określający zasady zawierania i wykonywania umów sprzedaży i świadczenia Usług dodatkowych w Sklepie oraz świadczenia usług drogą elektroniczną.
-
Zamówienie – dyspozycja zakupu na Towar lub Towary (oferta nabycia) złożona w Sklepie przez Klienta zgodnie z niniejszym Regulaminem.
-
Umowa - umowa sprzedaży Towaru zawarta na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
-
Usługa świadczona drogą elektroniczną – usługa dostępna na stronie www.lifeberry.pl, która jest świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta na zasadach określonych w Regulaminie.
-
Towar / Produkt – rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie,
-
Produkt wykonywany na indywidualne zamówienie – rzecz ruchoma znajdująca się w ofercie Sklepu będąca przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedającym o właściwościach określonych przez Klienta (Konsumenta) wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (zgodnie z art. 38 ust. 3 Ustawy o prawach konsumenta Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.).
-
Cena – wartość Towaru umieszczona przy każdym Towarze na stronie internetowej http://www.lifeberry.pl
-
Ceny podane są w złotych polskich i/lub euro brutto. Cena nie uwzględnia kosztów dostarczenia Towaru do miejsca wskazanego przez Klienta, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.
-
Dostawca – podmiot świadczący usługi kurierskie współpracujący ze Sprzedawcą.
-
Koszt dostawy / wysyłki Towaru – koszt związany z dostarczeniem Towaru zamówionego przez Klienta między Sklepem, a miejscem wskazanym przez Klienta.
-
Rejestracja - jednostronna czynność dokonana przez Klienta z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego w celu utworzenia Konta i korzystania z usług określonych w Sklepie jako wymagające Rejestracji. Utworzone w procesie Rejestracji Konto i Login mogą być przypisane do jednego Klienta.
-
Konto - oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi Prowadzenie Konta Klienta.
-
Login – adres e-mail Klienta, konieczny do uzyskania dostępu do konta, podawany przez Klienta podczas rejestracji.
-
Hasło – ciąg znaków wybranych przez Klienta podczas Rejestracji.
-
Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
-
Kod Rabatowy – to ciąg znaków który po otrzymaniu Klient może spożytkować w wyznaczonym celu np. obniżenie ceny zakupowej, udział w konkursie, zniesieniu opłaty dostawy i wielu innych akcjach korzystnych dla klienta.
3. Informacje podane na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Prawa Cywilnego.
4. Wszystkich Klientów Sklepu obowiązuje zakaz przesyłania treści o charakterze bezprawnym lub sprzecznym z zasadami współżycia społecznego.
5. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w celach prezentacji Towarów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.
6. Aby skorzystać ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzenia pozwalającego na odstęp do Internetu, aktywnej poczty e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlenie stron internetowych: Mozilla FireFox 30.x lub nowsza, Google Chrome 35.x lub nowsza, Microsoft Internet Explorer 10.0 lub nowsza. Korzystanie z niektórych aplikacji Sklepu może być uzależnione od instalacji oprogramowania typu Java, Java Script lub innych określonych przez Sprzedawcę odnośnie do tych aplikacji oraz akceptacji plików cookies.
7. Sprzedawca podejmuje na bieżąco działania w celu poprawy funkcjonowania jakości Serwisu, jednak zastrzega, że mogą pojawić się błędy oraz problemy techniczne w korzystaniu z niego. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji, Klient powinien zgłosić to Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@lifeberry.pl lub sklep@lifeberry.pl. Sprzedawca niezwłocznie podejmie próbę przywrócenia właściwego funkcjonowania Serwisu.
§ 2. Usługi elektroniczne świadczone w Sklepie
1. W ramach Sklepu Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów usługi drogą elektroniczną. Przez usługi świadczone drogą elektroniczną na potrzeby niniejszego Regulaminu należy rozumieć w szczególności takie usługi jak:
2. Zawarcie umowy o świadczenie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 usług elektronicznych wymaga, poza spełnieniem warunków przewidzianych dla każdej z danych Usług, potwierdzenia przez Klienta, że:
a. zapoznał się z treścią Regulaminu oraz akceptuje jego postanowienia;
b. zapoznał się z Polityką Ochrony Danych Osobowych.
3. Usługi świadczone drogą elektroniczną są nieodpłatne.
4. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną jest zawarta na czas nieokreślony.
5. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.
6. Sprzedawca informuje, że system informatyczny Sklepu może wykorzystywać tzw. „cookies”, czyli małe pliki tekstowe, które służą do identyfikacji przeglądarki użytkownika dla celów statystycznych i analiz sprzedaży. Cookies nie są wykorzystywane do zbierania danych osobowych, są nieszkodliwe dla komputera, oprogramowania i danych. Wyłączenie opcji cookies jest możliwe poprzez zmianę ustawień przeglądarki internetowej Kupującego i nie powoduje braku możliwości korzystania z usług świadczonych przez Sprzedawcę drogą elektroniczną.
§ 3 Rejestracja Konta
1. W celu utworzenia Konta Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji.
2. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie.
3. W celu Rejestracji Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Hasło.
4. Rejestracja jest jednorazowa. Przy każdym kolejnym zakupie Klient może używać podanego wcześniej na stronie Sklepu Loginu i Hasła. Login i hasło mają charakter poufny.
5. W trakcie Rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych lub aktywację Newslettera poprzez zaznaczenie odpowiednich pól formularza rejestracyjnego.
6. Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych nie warunkuje możliwości zawarcia ze Sprzedawcą umowy o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta. Zgoda może być w każdej chwili cofnięta przez Klienta, poprzez złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia. Oświadczenie powinno zostać przesłane na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: info@lifeberry.pl
7. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta, i dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych.
8. Klient może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z usługi Konta. Usunięcie Konta równoważne jest z żądaniem usunięcia wszelkich zgromadzonych na nim danych. Klient może zrezygnować z usługi Konta klikając opcję „Usuń Konto” dostępne po zalogowaniu się na Konto lub poprzez wysłanie do Sprzedawcy na adres poczty elektronicznej info@lifeberry.pl stosownego żądania. Odebranie od Klienta takiego żądania w formie wiadomości e-mail lub wybór opcji „Usuń Konto” spowoduje rozwiązanie umowy o świadczenie usługi Konta i usunięcie Konta wraz z zapisanymi na nim danymi.
9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia usługi Konta w przypadku jeżeli Klient w ciągu kolejnych 3 lat nie złożył jakiegokolwiek Zamówienia ze swojego Konta. Zaprzestanie świadczenie usługi Konta powoduje usunięcie wszystkich zgromadzonych na tym Koncie danych. Sprzedawca uprzedzi Klienta o zamiarze zaprzestania świadczenia usługi konta i usunięcia zgromadzonych na nim danych wysyłając mu zawiadomienie na podany na Koncie adres poczty elektronicznej. Jeżeli w ciągu 30 dni od otrzymania takiego zawiadomienia Klient wyraźnie zażąda - na piśmie przesłanym na adres Sprzedawcy: Głudna 29, 05-620 Błędów lub za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: info@lifeberry.pl - kontynuowania świadczenia usługi Konta, Sprzedawca odstąpi od zamiaru likwidacji Konta i usunięcia zgromadzonych na nim danych. Jeżeli Klient nie wyrazi takiego żądania w wyżej wymienionym terminie, umowa o świadczenie usługi Konta ulega rozwiązaniu z upływem tego terminu, co powoduje usunięcie Konta w Sklepie wraz ze skasowaniem wszystkich na nim zapisanych danych Klienta.
§ 4. Warunki składania Zamówień
1. Warunkiem złożenia Zamówienia przez Klienta jest:
a. poprawne wypełnienie interaktywnego formularza Zamówienia, zamieszczonego na stronie internetowej Sklepu;
b. potwierdzenie zapoznania się z treścią Regulaminu oraz akceptacja jego postanowień;
c. potwierdzenie zapoznania się z Polityką Prywatności.
2. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
3. Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
4. Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, kompletuje zamówienie wybierając Towar, którym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór polecenia „Dodaj do Koszyka” widoczne pod danym Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej Sklepu.
5. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „Koszyku” adresu Dostawy oraz formy płatności, jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę. Klient składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na Stronie Internetowej Sklepu przycisk „Zamawiam", „Kupuję" lub „Płącę”.
6. Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia.
7. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie złożenia zamówienia. Po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w pkt 6. powyżej i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
8. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej Klienta wskazanym w formularzu zamówienia.
9. Zamówienie realizowane jest po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy - w przypadku płatności tradycyjnym przelewem bankowym.
10. Towar objęty Zamówieniem dostarczany jest Klientowi przez Sprzedawcę wraz z paragonem lub wystawioną na życzenie Klienta fakturą VAT, w zależności zaznaczonej od dokonanego przez Klienta wyboru poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia.